Les brèves de la saison 5

Discussions autour de la saison 2008/2009 de Dr House.

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Lupus Erythematosus » Sam 21 Mars 2009 17:11

http://spoilertv-house.blogspot.com/ à la date du 20 mars :

Bon, c'est sûr, un personnage va se suicider à la fin de la saison et cela va perturber tout le monde. Les paris sont ouverts.
Lupus Erythematosus
Immunologiste
Immunologiste
 
Messages: 379
Enregistré le: Lun 29 Déc 2008 13:25
Localisation: Breizh Izel

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Nonold » Sam 21 Mars 2009 17:39

Je mise sur Taub ou Thirteen ;)
Avatar de l’utilisateur
Nonold
Professeurs des universités et PH
Professeurs des universités et PH
 
Messages: 3262
Enregistré le: Lun 27 Oct 2008 22:32
Localisation: Appartement 221B

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Lupus Erythematosus » Mar 31 Mars 2009 23:07

De la part de Kristin :
Amanda in Tennessee: House scoopage, please? Does someone commit suicide? Which episode? Give us something, anything, new.
We can only say that the House character death is permanent (he or she will not be back next season), and that the castmember did not want to leave—it was a creative decision. Type your cut contents here.
Le personnage qui meurt se reviendra pas la saison prochaine (normal, il ou elle est mort(e)). L'acteur, ou l'actrice, ne souhaitait pas partir , c'est une décision des créateurs de la série.
Lupus Erythematosus
Immunologiste
Immunologiste
 
Messages: 379
Enregistré le: Lun 29 Déc 2008 13:25
Localisation: Breizh Izel

5x20 - Simple Explanation

Messagepar Lupus Erythematosus » Jeu 2 Avr 2009 21:55

MOUARFFFF !
Faut pas rater ça non plus :
http://www.fox.com/fod/play.php?sh=hous ... 8451167913

Fooling HOUSE :he: :mdr: 8-)
Lupus Erythematosus
Immunologiste
Immunologiste
 
Messages: 379
Enregistré le: Lun 29 Déc 2008 13:25
Localisation: Breizh Izel

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Lupus Erythematosus » Jeu 2 Avr 2009 22:03

Sur le blog date du 02 04 2009
De la part d'Ausiello :
Question: What is the deal with the House promo for next week's episode? Why is it so dramatic? What's going to happen next week? --Samantha
Ausiello: Something very, very bad. And that's not a knock against special guest star Meat Loaf. I swear!

Question: Regarding the bachelor party coming up on House, there's a rumor out there that in order to prevent deportation, Chase gets married to Wilson. True? --Luna
Ausiello: False.

Question: Have you uncovered any details about Anne Dudek's return to House? --Patrick
Ausiello: I have, and this is the only one I'm prepared to divulge : House is the only one who sees her, and the vision does not take place while he's making love to Cuddy.
Seuls trucs intéressants, Greg va avoir une vision d'Amber, et pas au moment où il fera l'amour avec Lisa. Bah, ça fait deux trucs intéressants.
Lupus Erythematosus
Immunologiste
Immunologiste
 
Messages: 379
Enregistré le: Lun 29 Déc 2008 13:25
Localisation: Breizh Izel

Re: 5x20 - Simple Explanation

Messagepar Lupus Erythematosus » Jeu 2 Avr 2009 23:35

Lien direct pour le Fooling HOUSE


Edit Kerni : modification du lien direct
Lupus Erythematosus
Immunologiste
Immunologiste
 
Messages: 379
Enregistré le: Lun 29 Déc 2008 13:25
Localisation: Breizh Izel

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Lupus Erythematosus » Sam 4 Avr 2009 23:19

Date : 03 avril 2009
Singer-actor Meat Loaf accomplished two things by guest starring on Monday's House: (1)He got to work on his favorite show with his favorite actor, and (2) he just might have landed a guest piano player for his new album. Yep, we're talking about multitalented Hugh Laurie.

"I love House. I love Hugh. I love his character on the show," said Meat Loaf. "I was so excited and very nervous, I might add. I was very nervous because I love the show so much. If I didn't like the show and I never watched it, I probably wouldn't have been so nervous. I get nervous every time I go onstage. I'm a nervous person."

Meat Loaf, whose acting credits include The Rocky Horror Picture Show and Fight Club, wasn't too nervous to ask Hugh for a little favor, though. Read on to find out what made Hugh say to Meat Loaf: "Are you kidding me?!"

Inspired after seeing Hugh play piano on an old episode of House, Meat Loaf dropped the actor a note attached to a demo of a new song slated for his next album and asked him to lend his piano talents to the track.

"I wasn't going to go up to him and say, 'Did you hear the demo?' " says Meat Loaf. "But the next day on the set, he walked up to me and said, 'Are you kidding me? Yes. I'll play.' And so I'm hoping that happens." Of course, Hugh hasn't just tickled the ivories on House. He also plays in the all-star Band From TV with House's Jesse Spencer, Heroes' Greg Grunberg, Desperate Housewives' James Denton and others.

Unfortunately, Meat Loaf couldn't shed any light on what happens in the episode outside of his storyline except to say that "the whole storyline is about redemption and my character just ties into that really well." As for his character, he plays a man dying of heart failure whose wife collapses from respiratory failure, leaving the team to solve a double medical mystery.

But surprisingly, he did share that he learned to "play sick" by watching Meat Loaf . "I will confess that I was watching Damages. I love Damages. Ted Danson was in a hospital bed, so I rolled it over and over and over again and I just kind of watched Ted Danson. Oh, he looks really sick. So I just studied him for a little while."

Check out the video clips from Monday's episode, "Simple Explanation," below and sound off in the comments about what you think of Mr. Loaf's intense performance.

Source: E!Online
Meat Loaf est chanteur et a pu réaliser deux voeux en participant à cet épisode :
1) Participer à un épisode de sa série préférée avec son acteur préféré
2) Recruter un pianiste pour son prochain album
Meat Loaf a laissé une note sur la démo d'un morceau de snn prochain album en demandant s'il acceptait de prêter ses talants de pianiste. Il allait demander à Hugh s'il avait écouté sa démo, mais c'est lui qui est venu le voir pour lui demander s'il se moquait de lui : "Oui, je jouerai". Meat Loaf a appris à jouer les malades en regardant Ted Danson dans "Damages".
Modifié en dernier par Lupus Erythematosus le Dim 5 Avr 2009 00:18, modifié 1 fois.
Lupus Erythematosus
Immunologiste
Immunologiste
 
Messages: 379
Enregistré le: Lun 29 Déc 2008 13:25
Localisation: Breizh Izel

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Lupus Erythematosus » Dim 5 Avr 2009 00:00

Hugh Laurie à propos de la rumeur du décès :
Hugh Laurie took a break from his day job on the hit series House and got animated in the box-office hit Monsters vs. Aliens.
After revealing the details of his stint as a mad scientist cockroach in the animated family film, the actor discusses the possibility of a death at the end of this season of House -- and what fans can expect from Dr. House.
Q: How did you get that demented mad scientist laugh down?
A: I don't really practice that. I just do that when the mood takes me. It's a little bit unpleasant for people I work with.
Q: In this role, they'd probably just step on you.
A: But that's not good enough. I will survive a stepping. They are pretty much indestructible. They can survive for three, four months. I've researched cockroaches, by the way.
Q: I can tell.
A: I don't just walk in and play a role, I do my homework. Three or four months without food and a couple of months without water, extremes of temperature, extremes of everything, extremes of stepping on. The great thing about doing this is it was such an escape. I got to spend a day in a completely different world that had nothing to do with House. That was a wonderful thing, I mean I love doing House, don't get me wrong. I love the people I work with, they are a fantastic bunch, but, every now and then a change is not a bad thing.

Q: The Internet rumors on House are kind of crazy.
A: I've heard.

Q: Wherever you go now, you hear that someone is going to die at the end of the season.
A: Yes, but on every show. There are people dying on every show. Yeah, death is all around us.

Q: I know you're not going to reveal who is going to die...
A: Can't. If I could reveal it to anybody, I would reveal it to you. But I can't.

Q: But I need to know one thing, was it something House said?
A: I've even got to be careful how I answer that because that is possibly true. One of the pieces of self-examination that House has to go through is the part that he played in this...event. Let me put it that way. I can go no further. But you're right, there is something in that. I can tell you that it's quite something. The last six shows are very, very ambitious, and we are going out on a limb here. House has problems of his own. And they're big problems.

Source: Parade
Q : Où que l'on aille, on entend dire que quelqu'un va mourir à la fin de la saison.
HL : Oui, mais c'est le cas dans toutes les séries. Il y a des gens qui meurent dans toutes les séries. La mort nous entoure.
Q : Je sais que vous n'allez pas révéler qui va mourir...
HL : Je ne peux pas. Si je pouvais le dire à quelqu'un, ce serait à vous. Mais je ne peux pas.
Q : Mais j'ai besoin de savoir une chose, cela a-t-il un rapport avec quelque chose que House a dit ?
HL : Je dois même faire attention à la manière dont je réponds à cette question parce que c'est possible. L'un des éléments d'introspection que house doit prendre en considération est le rôle qu'il a joué.. dans cet évenement. Laissez moi le dire ainsi. Mais vous avez raison, il y a quelque chose. Je peux vous dire qu'il y a bien quelque chose. Les six derniers épisodes sont très, très ambitieux, et nous allons être dans une situation délicate. House a des problèmes personnels. Et ce sont de gros problèmes

ARGGGGHHH ! :shock:
Lupus Erythematosus
Immunologiste
Immunologiste
 
Messages: 379
Enregistré le: Lun 29 Déc 2008 13:25
Localisation: Breizh Izel

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Lupus Erythematosus » Dim 5 Avr 2009 00:15

Le Dr. House montre ses mauvaises manières
Spoiler alert! Dr. Gregory House has bad manners.

OK, so that's not a spoiler—it's a known fact—but in the season finale of Fox's House, we'll learn that his latest transgression against tact and civility is kissing and telling!

Yep, House got himself some S-E-X (or so he claims), and he's not shy about discussing it.

What was the hookup, and what does he blab?

Find out what our set sources tell us exclusively...

According to sources, in an upcoming episode, our man House (Hugh Laurie) stands near the front entrance of Princeton-Plainsboro Hospital and declares (loudly) to everyone in earshot that he's slept with Lisa Cuddy (Lisa Edelstein)!

Yep, the cad announces to everyone at work he's hooking up with his boss!

Now, he could be lying, and he's definitely being a bastard. But still, after five years of shameless flirting, it seems that Huddy have finally sealed the deal! Pretty exciting, yes?

Are you stoked that House and Cuddy are finally doing it? Post in the comments!

Source: E!Online
De sales manières, on le savait, mais d'après une "source sûre" dans un épisode à venir, House se tient à l'entrée principale du Princeton-Plainsboro Hospital et déclare à qui veut l'entendre qu'il a couché avec Lisa Cuddy. Le goujat annonce à tout le monde qu'il a eu une aventure avec sa chef. Il peut mentir et donc être un véritable *****. Mais après 5 ans de flirt éhonté, il semblerait que le Huddy se soit enfin concrétisé. Passionanant non ?
Modifié en dernier par Lupus Erythematosus le Lun 6 Avr 2009 11:10, modifié 1 fois.
Lupus Erythematosus
Immunologiste
Immunologiste
 
Messages: 379
Enregistré le: Lun 29 Déc 2008 13:25
Localisation: Breizh Izel

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Nonold » Dim 5 Avr 2009 02:23

Sacré House .. Enfin, j'aurai fait pareil :mdr:
Avatar de l’utilisateur
Nonold
Professeurs des universités et PH
Professeurs des universités et PH
 
Messages: 3262
Enregistré le: Lun 27 Oct 2008 22:32
Localisation: Appartement 221B

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Gabbys » Dim 5 Avr 2009 11:18

J'imagine surtout la tête de Cuddy :rofl:

Je hais le Huddy
Avatar de l’utilisateur
Gabbys
Professeurs des universités et PH
Professeurs des universités et PH
 
Messages: 4473
Enregistré le: Mar 29 Avr 2008 12:21
Localisation: Sous la couette avec Gregory HOUSE....

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Nonold » Dim 5 Avr 2009 12:37

A mon avis, soit elle va le gifler, le tuer, le massacrer

OU

Elle peut très bien dire que la rumeur est vrai :mdr:
Avatar de l’utilisateur
Nonold
Professeurs des universités et PH
Professeurs des universités et PH
 
Messages: 3262
Enregistré le: Lun 27 Oct 2008 22:32
Localisation: Appartement 221B

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Gabbys » Lun 6 Avr 2009 13:23

Voir les 4 à la fois :mdr:
Avatar de l’utilisateur
Gabbys
Professeurs des universités et PH
Professeurs des universités et PH
 
Messages: 4473
Enregistré le: Mar 29 Avr 2008 12:21
Localisation: Sous la couette avec Gregory HOUSE....

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar louiseprout » Lun 6 Avr 2009 17:13

Ahah! Les quatre à la fois ce serait bien marrant quand même !!
"Foreman: -On a bouché un trou et on a mit le doigt dans un autre.
House: -On parle du patient là, ou de ce qu'il faut faire pour que Cuddy nous augmente?"

"C, C, F : -On a une hemoragie rectale.
House : -Tous les trois ?? "
Avatar de l’utilisateur
louiseprout
Chef de Clinique
Chef de Clinique
 
Messages: 119
Enregistré le: Sam 20 Sep 2008 21:00

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Nonold » Lun 6 Avr 2009 19:11

Qui sait .. Ca pourrait être fun :mdr:
Avatar de l’utilisateur
Nonold
Professeurs des universités et PH
Professeurs des universités et PH
 
Messages: 3262
Enregistré le: Lun 27 Oct 2008 22:32
Localisation: Appartement 221B

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar House_Addict » Lun 6 Avr 2009 21:15

Une chose est sure : seul cet épisode lui même nous le dira :mdr:
House_Addict
Plus grand fan du Huddy
Plus grand fan du Huddy
 
Messages: 707
Enregistré le: Dim 22 Mars 2009 16:29
Localisation: Somewhere in Princeton-Plainsboro hospital.

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Adam Kawal » Lun 6 Avr 2009 23:16

Hé bien si c'est vrai, House s'arrange pas avec l'âge c'est désespérent.

Quand à Cuddy, après de tels coups bas, je ne comprends pas pourquoi elle continuerait à s'attacher à un tel Co.....
je pense en effet que les 4 à la fois seraient les bienvenues, mais insuffisant pour lui donner ce qu'il mérite.

Je ne sais vraiment pas si j'attends avec impatience la fin de la cinquième saison, j'ai trop peur d'être décu...

J'suis sceptique, ca reste à voir. Elle m'inquiète grave cette saison.
Solving puzzles.
Saving live is just collateral damage.
Avatar de l’utilisateur
Adam Kawal
Médecin Attaché
Médecin Attaché
 
Messages: 172
Enregistré le: Lun 23 Fév 2009 12:43

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Lupus Erythematosus » Mar 7 Avr 2009 20:12

Derniers titres et dernières dates de la saison 5 :

5x21 "Saviors" 13 Avril

5x22 "A House Divided" 27 Avril

5x23 "Samsara" 4 Mai

5 x24 "Both Sides Now" 11 Mai
Lupus Erythematosus
Immunologiste
Immunologiste
 
Messages: 379
Enregistré le: Lun 29 Déc 2008 13:25
Localisation: Breizh Izel

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Lupus Erythematosus » Mer 8 Avr 2009 17:37

Date et titre confirmé pour le 5x22.

Côté Huddy :
Hilla : Will House and Cuddy kiss again before the end of the season?
MATT: If you, like many, suspect that
Spoiler, cliquez ici pour afficher le texte
Kutner's
tragic death will in and of itself serve as the catalyst for more Huddy canoodling, think again. As exec producer Katie Jacobs points out, "After such a horrible event, certain people would want to want to be closer and want to sort of couple up. But with House, it sends him in the opposite direction" — namely, toward another life-changing season finale.
Source: TVGuide
- Est-ce que House et Cuddy vont encore s'embrasser avant la fin de la saison ?
- Si, comme beaucoup, vous supposez que la mort tragique de
Spoiler, cliquez ici pour afficher le texte
Kutner
va les pousser à se faire des mamomurs, réfléchissez un peu. Comme le fait remarquer Katie Jacobs, "Après un événement aussi horrible, certains voudront se rapprocher et se mettre en couple. Mais cela va pousser House dans la direction opposée" - c-à-d, vers un nouveau changement dans sa vie en fin de saison.

Bon, il n'y a pas si longtemps, il était question d'un nouveau bisou. :(
Lupus Erythematosus
Immunologiste
Immunologiste
 
Messages: 379
Enregistré le: Lun 29 Déc 2008 13:25
Localisation: Breizh Izel

Re: Les brèves de la saison 5

Messagepar Hermony69 » Mer 8 Avr 2009 18:13

C'est ça le buzz !!! Des propos contradictoires lâchés de ci, de là, pour faire baver les fans avides de tout savoir sur la fin de saison... :evil:

J'ai décidé à partir de maintenant de ne plus écouter ou lire quoi que ce soit afin de ne pas gâcher la surprise (sauf les BA supposés entretenir le suspens). A voir la programmation des prochains épisodes, ça va être dur de tenir, mais c'est rien à côté des 4 mois sans nouveaux épisodes qui nous attendent...
House: "C'est toujours interdit de pratiquer une autopsie sur un patient vivant ?"
Cuddy: "Vous êtes défoncé ???"
H : "Si on est mardi, je suis raide déf."
C : "On est mercredi."
Avatar de l’utilisateur
Hermony69
Médecin Attaché
Médecin Attaché
 
Messages: 177
Enregistré le: Dim 21 Sep 2008 11:48
Localisation: Aux environs de Paris, façon puzzle

PrécédentSuivant

Retour vers 5e étage : saison 5

Qui est en ligne

Utilisateurs parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 9 invités

cron